Atomic Perception

Enivob

About Me

Expertise
VFX Artist
Location
United States
Website

Connect

Recent Forum Posts

曲線(直線)を単位距離で分割する方法 Aug. 4, 2020, 9:27 a.m.

リサンプルノードは、ラインを等量で分割します。

FBXを使用したシミュレーション July 28, 2020, 4:36 p.m.

衝突がフリップソルバーで機能するためには、FBXに穴があってはなりません。塗りつぶしモードを単一のポリゴンに設定して、ポリフィルを使用してみてください。

シミュレーションの前に衝突オブジェクトを検査する

For collision to work in flipsolver, FBX must not have holes. Try to use polyfill with fill mode set to single polygon.

Inspect collision object prior to simulation

auto save doesnt work anymore July 25, 2020, 8:45 a.m.

Try using File/Set Project.
I believe this sets the $JOB variable to point to that location.

Also, check the obvious. Do you have any free disk space?